If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
и аз имам този проблем и при мен е само при студено купе сега го няма но някой път като имам по-свободно време ще махна таблото и ще ги притегна тия болтове на алуминиевата конзола,предполагам ще изчезне щтракането
Ми от тея дупки и мойта трака тея само данъци събират а пътища не прават вие кво искате да не тракат ли сека една кола пука дори и нова
sigpic Алфа Ромео 156 1.8 ГИ T.S 98 г.by The Cleaner (Радко шарниро избивача , човека с големия чук!!!)
Фиат Пунто 1.1 6 спид Агу Ex.
И да не забравим да сложим бяла роза върху кубчето скраб което ще остане някой ден от алфати ни ...
Ramstein - Benzin https://www.youtube.com/watch?v=SEGLhUZRZdY
Моята и тя тракаше много грозно(само че при мен в ляво),особено когато беше по-студено,направо ми късаше нервите.Интересното в случая е че след като развих 2-та болта(този от снимката и следващия) тракането почти изчезна.Сега след като се стопли почти не го чувам това тракане, но в някой слънчев ден ще се разхвърля всичко.
извинете ме ,май се повтоерих,писал съм и преди в тази тема
Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
Горе главата, нищо че е празна...
И така колеги... първо да се похваля - тракането като от стотинка намерено и отстранено!
Преди обаче да се впусна в разяснявания първо да обобщя малко, а именно - в темата са писани оплаквания от хора с поне 3-4 типа потропвания от към и зад таблото... Тук обаче аз съм намерил решението на потракването "като от стотинка" (както се изразиха 2-3 колеги) идващо от към километража!
И така... наближават празници, предстои ми дълго пътуване... и като си представих изнервящото дрънчене способно да убие цялото удоволствие от пътуването... си викам я днес какъв хубав слънчев ден, тъкмо за ровене из колата...
Няма да се впускам в подробности за елементарни неща.
Значи сваляте километража и с плоска отвертка сваляте белия пластмасов капак от към задната част. После със същата тази плоска отвертка напъвайки внимателно и равномерно от всички страни изваждате и платката. Това което се вижда след отварянето е, че платката има куплунгзи към моторчето на километража (4 дебели крачета) и два реда от по 10-ина тънички пера за LCD дисплея за изминатите км. М/у другото бъдете изключително внимателни да не ги изкривите като сглобявате всичко след това, защото са тънки и дълги.
След като тръсках, слушах, пристисках и се блещих поне 10 минути ... по нищо не личеше, че нещо можеше да дрънчи от тук като стотинка в стъкло... но! Но малко преди да започна да сглобявам забелязах нещо... а именно - куплунга за LCD дсиплея от едната си страна имаше 1 перо в повече, което не беше залято с пластмаса... след като погледнах женската част на куплунга в/у платката забелязах, че това излишно перо си няма дупка и реално никъде не влиза... и като го пипнах с пръст и го отпуснах то завибрира и ооо! чудо!! задрънча в околната пластмаса точно като стотинка в стъкло... Е решението не беше сложно... нахлузлих му едно шлаухче от кабел, затворих километража, запалих колата и направих 10-15 минутно кръгче из квартала, наслаждавайки се на липсата на досадния шум!
п.п.
А даааа... там някакъв фонд се споменаваше от по 10лв... Ако не сте го изпили/изяли може да ми го прехвърлите...
Еййй евала колега, предполагам евала не пиеш, ама ако беше от Добрич/околията на драго сърце бих почепил по бира.
Ще пробвам тия дни и аз да направя тази процедура и ще пиша впечатления,че лято идва и ще се кара доста,а тия са "дребни неща които дразнят професионалиста",както казваше един мой приятел.
Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
Горе главата, нищо че е празна...
И така колеги... колкото и да ми е неприятно... съжелявам, че ви подведох в по-горния пост, но днес досадното дръчнене отново се появи... Но вече подтикнат от срама дето ще го бера тук, се заех отново със задачата... Отворих километража отново с надеждата, че шлауха нещо се е изсулил/паднал, но уви - там си беше... т.е. дрънченето не е било от това краче... След известно осмисляне на ситуацията, единственото друго нещо, което можеше да дрънчи бяха ето тези пластинки, които съм показал на снимката... за пробата ги махнах изцяло... след доста въртене по павирани улици за сега не дрънчи... но вече не искам да се хваля и да казвам със сигурност, че е от това... Но понеже нещата са елементарни, нека и други колеги с подобен проблем опитат да махнат тези пластинки или нещо друго да направят с тях и ако и при тях спре... може би ще може да се каже вече със сигурност дали е било от това...
колега как е сега, продължава ли тракането, някакви "вчепетления"...
Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
Горе главата, нищо че е празна...
И аз минах през тоз филм...Дрънка си и тва е.Не е от крачето на километража и не е от пластинките на пръстените около него.Некакви нови идеи по проблема...
Момци, под таблото е пълно с боклуци дето ако се поразхлабят, могат да се разтракат.......никой тука не може да ви каже от какво е, разглобяване и сглобяване му е майката......
"Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
Колеги, мисля, че това "дрънкане" е от кабелните снопове. Здраво са опънати, дебели са и от тръскането се потъркват тук там. И лошото е, че е от лявата страна където са най-много.
В километража дрънка екрана на бубинката
Comment